Известие

Collapse
No announcement yet.

Теч от кормилната рейка 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Теч от кормилната рейка 147

    Здравейте, колеги. Скоро забелязах, че колата губи хидравлична течност и се оказа, че тече през маншоните на рейката. Не тропя а само си тече. Въпроса ми е, може ли да се ремонтира това нещо с някакъв (ремонтен комплект) или трябва да търся нова или втора употреба рейка. Не видиях да има за 147 писната такава тема, а само за 156 за това пуснах нова. Благодаря ви!

  • #2
    Преди време имах същият проблем, или рецеклираш или сменяш с такава втора ръка. Аз я смених моята с втора ръка. От вс 156-ци са идентични, независимо двг, питай първо дали и 147 са със същите, но предполагам да!
    Ако рецеклираш нз за колко време става, може да си без кола извесно време (няколко дена).
    Погледждай казанчето и доливай течност до отремонтирането! Успех!
    Втора ръка са между 80-150 лв, има части от колеги в раздел продава. Рецеклирането мисля е някъде между 100-150 когато проверявах!
    Last edited by rusiq86; d.m.y г., 18:37.
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #3
      Ако не си вързан в ръцете, ще е нужно да смениш 2 семеринга по 2лв. и един стругар да ти направи 2 втулки от полиамид за 10лв. От цялата операция, най-сложно май е свалянето на рейката

      Comment


      • #4
        Нз в какво се състой рецеклирането, смъкването е ясно, но дай инфо какви са тея семеринги и за кой втулки треба се правят на стругар. Някой правил да деде инфо, снимки. Колко изкарва една рецеклирана!
        sigpic
        Gulfstream G650 with Italian design...

        Comment


        • #5
          Аз понеже давам акъл сега съм и аз питащ
          Външната втулка на рейката ми беше поизносена и леко клопаща, та реших да я сменя на място (без да свалям рейката) . Да, ама не ! Махнах зегерката, обаче чашката със жълтата втулка неще да мръдне. Направих втулката на дреп, но пак няма вадене Отварял съм рейка на VW и кат се махне зегерката , втулката излиза а тук неще !!! Къде бъркам ? Нека, който е сменял просувутата втулка ( от към шофьорската страна) да сподели. Благодаря предварително !

          Comment


          • #6
            И аз да вметна едно въпросче - значи и при мен има теч от кам страната на водача,та въпроса ми е дали колегите с теч имат проблем с кормилото - усещам едно биене или треперене по някога като завъртя волана много е дразнещо,при вас дали е така?

            Това с разглобяването бая си е работа май,иначе идеята ми хареса да се свали и да се рециклира особено ако ще ми струва тия левчета?
            156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
            KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
            Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
            Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

            Comment


            • #7
              Нз за рецеклиране съм вувал сервиз вземат 100-150 лв, а свалянето отделно, то си е мъка. За теча докато има масло нема грижа, ако виж има и луфт, може да има такива трепети във волана. Ако е лек луфта има едно винтче се навива да обере луфта, но това е мн мн леко!
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                И аз да вметна едно въпросче - значи и при мен има теч от кам страната на водача,та въпроса ми е дали колегите с теч имат проблем с кормилото - усещам едно биене или треперене по някога като завъртя волана много е дразнещо,при вас дали е така?

                Това с разглобяването бая си е работа май,иначе идеята ми хареса да се свали и да се рециклира особено ако ще ми струва тия левчета?
                Ами аз не усещам нищо. Само този теч е много дразнещ. Не е кой знае колко много, но все пак тече! Някъде в Ямбол да знаете да рециклират ?

                Comment


                • #9
                  Днес сменях основни и биелни лагери, но успях да се преборя и с втулката на рейката. Втулката наистина излиза след като се махне зегерката , но при мен не стана така и трябваше по груба намеса (разпробиване на стената на втулката). После си правите нова , слагате и карате без клопане. Ако втулката е твърде износена, луфта на рейката става толкова голям, че семеринга не успява да уплътни и протича. Ако теча не е голям, смяната на втулката с плътна такава , оправя нещата. В случая , таз е от към "сухата" страна на рейката (шофьорската).
                  Ето и обещаните снимки.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10

                    Браво, това ще ми е полезно, тъй като миналата година свалих една протекла рейка и от известно време се каня да я отварям и да си я рециклирам, че да имам резервна. Те нали при 156-та рейките се водели консуматив
                    Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                    Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                    Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                    Alfa Romeo 156, 2.0TS

                    Comment


                    • #11
                      Колега откъде набави тая втулка. Нещо интересно при маниполацията с което да внимаваме?! Рейката не си я свалял гледам!
                      sigpic
                      Gulfstream G650 with Italian design...

                      Comment


                      • #12
                        На стругар се правят - по-горе е написал
                        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                        Alfa Romeo 156, 2.0TS

                        Comment


                        • #13
                          Не, не съм. То затова бяха и мъките. Ако рейката е свалена , се разглабя първо хидроразпределителя (там дето влиза волана). Вади се зегерката отгоре, маха се капачката отдолу, развива се гайката и се вади оста. След това се вадят двтв загерки , от двете страни на рейкатаи със самият прът се избиват двете крайни втулки. Самата рейка се вади от кожуха от към дългата страна (пасажерската), като се избива същата капачка, като тази. Отатък ще изпадне и един семеринг. Същият комплект го има и по средата на рейката. Внимателно се избива и той, след като сме избили втулката и от другата страна (таз на снимката) , като се ползва пръта на рейката за целта.
                          Та всичко което трябва да се смени е :
                          Двете външни втулки (видни на снимката), една такава има и по средата на рейката, като двете десни(пасажерските) имат и семеринги.
                          Две семеринги има и на осите на хидроразпределителят, сменят се и те.
                          Втулките са правят от полиамид или тефлон, каквото намерите. Металната в случая съм я правил нова, защото бастисах старата, че като е на място рейката, май няма друг начин за вадене
                          Last edited by dobromirski; d.m.y г., 08:32.

                          Comment


                          • #14
                            От къде взе този материал за семерингите?
                            sigpic
                            Gulfstream G650 with Italian design...

                            Comment


                            • #15
                              Нееее, семеринга си е семеринг. Продава се по магазините. Това което виждаш на снимката е полиамидна втулка направена от стругар. Материала го потърси в някой магазин за хидравлични/пневматични елементи. Продава се на пръчки и ти режат , колкото ти трябва (излиза около 2 лв. на втулка).

                              Comment

                              Working...
                              X